söndag 30 december 2012

Årskrönika 2012: juli

Juli
De två första veckorna i juli hölls jag faktiskt hemma, till stor del för att jag en av de två veckorna var hundvakt åt mina kusiners hund Zofia. Jag cruisade också ner till Helsingfors i mitten av juli för att ta emot tre glada tyskor som kom för att besöka mig. Vi tillbringade en kort dag i Helsingfors och i Borgå innan vi körde upp till Vasa. Vi hade jättetrevligt och tyskorna var nog ganska impade av den finska sommarnaturen. När jag skjutsade dem till Åbo passade jag på att ta båten över till Åland för en kort visit fyllt med lite jobb, festande och Rockoff. Så fort jag kom från Åland cruisade jag igen till Helsingfors för att plocka upp nästa Tysklandsgäst. Juli passerade rätt så fort och jag var ganska slut efter allt program. 


Roadtrip till Replot med Ankis.


Zofia.


På mysig bar/café i Borgå.


Inge, jag, Laura och Bettina på Faros.


Återförenade inför fest.


Pandora och X3M-gänget på Rockoff.


Ute och ror med Tysklandsbesök och far.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar