fredag 5 april 2013

Jag ser ljuset!

Det har varit lite bloggtystnad ett tag nu igen, mest på grund av den här gradustressen som jag tjatar om hela tiden. Men i onsdags skickade jag äntligen in min första version, bara innehållsförteckningen och källförteckningen som inte är riktigt fullständiga ännu. Hade tänkt vara lugn och harmonisk igår, men drömde massa drömmar som hade med gradun att göra, så jag var mest förbannad och sur hela dagen. Men idag är det bättre och jag behöver inte tänka på den mer förrän nästa vecka. Även om jag måste fixa lite grejer ännu när jag fått feedback och blivit opponerad, så har slutprocessen ändå börjat på riktigt och jag kan se ljuset i tunnelns slut. Om några veckor borde jag ha en färdigt tryckt gradu och inlämnad ansökan om betyg. Och det känns riktigt förbannat bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar