måndag 12 augusti 2013

Hemhemma

Gårdagen spenderades med att säga hejdå till en massa finisar, åka Silja Line många timmar och därefter köra norrut många timmar. Sommaren är slut och jag har lämnat Åland och är tillbaka i Vasa. Mycket vemodigt. Ser fram emot att umgås med alla Vasa-finisar och att bli hemmastadd i lägenheten. Men det är förstås ledsamt att lämna Åland. Men vi ses ju igen. Den här sommaren har gått otroligt snabbt men har också varit otroligt kul. Har umgåtts med både nya och gamla bekantskaper och är tacksam över att ha haft så många fina vänner omkring mig. Är dessutom grymt tacksam över att världens bästa Hanna har orkat ha mig som inneboende. Tack för att du har orkat med allt mitt gnällande, alla "kan jag ha det här"-frågor, att jag har toapappret "fel" väg och alla finlandsvenska uttalanden ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar