tisdag 3 september 2013

Åbo

Sen senast har bland annat följande hänt:

Min inledande praktik i Vasa är över och jag är ledig fram till slutet av november. Låter säkert skönt, men skrämmer en rastlös själ som mig ganska mycket. Som tur börjar hösten redan fyllas av en massa roligt program. Det betyder i och för sig att min plan att "bara vara,  läsa böcker och lägga pussel" antagligen inte kommer att lyckas...

Jag har varit på Johannas  otroligt fina bröllop som jag hade sett fram emot hela sommaren. Så fint och roligt! Bilder är på kommande.


Just nu är jag i Åbo. Jag uträttar ärenden, träffar folk och hämtar mina sista grejer. Det känns lite konstigt att vara här den här tiden på året och veta att jag inte ska vara här iår. Men det känns också bra att avsluta Åbo-tiden så här. På torsdag får jag förhoppningsvis mitt examensbetyg och kan titulera mig filosofie magister.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar