måndag 4 november 2013

Nya tag

Oj, över en månad sen jag bloggade senast. Ska försöka ta nya tag nu.

Ifall någon har missat det så är det november nu. Det är den månad jag brukar tycka allra minst om på hela året. Den brukar kännas längst av alla årets månader och är dessutom oftast ruggig och regnig. Iår tror och hoppas jag att den går snabbare än vanligt, eftersom jag har en hel del roligt planerat de närmsta veckorna, åtminstone under helgerna.

Nu har jag drischat i typ två månader. Det börjar nästan räcka nu, längtar till fältpraktiken i december. Jag börjar känna mig så frustrerad och får lejdon av mitt eget sällskap. Det är så trist när jag inte har någon att umgås med på dagarna och heller inte riktigt har något att göra. Att gå på gymmet och att ibland gå ut på promenader är typ mina enda rutiner, vilket gör att det är något jag helst inte missar heller. Jag önskar att jag kunde njuta mer av min ledighet, eftersom jag vet att jag kommer klaga något så otroligt under vårens pressade schema. Men det är väl så att man aldrig är nöjd. Idag har jag varit på så dåligt humör, men jag ska försöka en nya taktik för att ge mina dagar lite mer mening. Jag ska bestämma dagen före minst tre saker som ska göras under dagen så jag har åtminstone något program.
Morgondagens program är:
-INTE sova lika länge som idag, utan istället stiga upp och gå på morgonpromenad, följt av stor frukost.
-Städa städskrubben
-Handla!
-Zumba

Till sist en låt som gör mig på gott humör.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar