onsdag 31 december 2014

Happy New Year

Jag brukar tycka om att nyårsblogga, att reflektera över året som gått, fylla i listor och eventuellt göra en slags årskrönika. Men i år tror jag inte det blir något med det. Inte lika mycket som tidigare år åtminstone, främst för att jag varit otroligt dålig på att blogga 2014. 10 ynka inlägg på ett helt år, det är riktigt usligt faktiskt. Men så har det varit ett ganska trögt år också. Halva året gick åt till auskultering, som var kul men otroligt stressigt och inte riktigt bloggmaterial. Resten av året var istället ganska långtråkigt, förstås med riktigt trevliga undantag. Men i stora drag har jag tyckt att jag inte haft något att säga, bilder på Instagram har fått räcka. Men nu tar jag farväl av det stundvis tröga 2014 och välkomnar 2015 som förhoppningsvis blir ett händelsefullt och trevligt år. Nu ska jag ta en nyårsbastu för mig själv innan jag får trevligt middagssällskap. Gott nytt år!

Eftersom youtube vägrar samarbeta för att jag skulle kunna posta en trevlig trudelutt, lämnar jag er med en sprittande nyårshälsning från Grumpy Cat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar