fredag 18 januari 2013

Kanske det finns lite motivation ändå

Har just kommit hem från föreläsning, ska imorgon bitti också. Känner mig nog trött, men trodde det skulle kännas ännu jobbigare att sitta på föreläsning fredag kväll och lördag morgon. Egentligen känns det lite skönt att få gå på en "vanlig" föreläsning, istället för att bara sitta med gradun och känna att det aldrig tar slut. Idag började också en intensiv nätkurs, som jag säkert kommer klaga på massor senare. Men just nu känns till och med den också helt okej. Kanske det är bra med lite struktur och mindre deadlines mitt i all ostruktur med gradun. Får hoppas bara att det ger mig motivation att ta itu med gradun där jag själv bestämmer min takt, och inte blir för mycket jobb så jag inte orkar med den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar