måndag 7 januari 2013

Nyårslöften 2013

Varje år ger jag ganska många nyårslöften. Vissa kommer jag inte ihåg när året är slut, men det är helt okej. Jag ger alltid vissa konkreta mål och vissa som mer har att göra med positivt tänkande och annat självhjälpspsykologiskt stuff. Vissa mål håller jag för mig själv men de som jag faktiskt vill hålla tror jag är bäst att skriva ut, då är chansen större att man håller dem också.

Mina nyårslöften 2013:
- Godisstrejk till sommaren (med undantag på födelsedagen, i Japan, på kakor om nån fyller och om nån tant ger godis och jag inte har hjärta att säga nej)
- Cocisstrejk till sommaren (med undantag på födelsedagen, vid svår krabbis och igen det där med tanten)
- Inte köpa nagellack på hela året, istället använda upp alla lack jag har. (Undtantag enbart om jag absolut behöver en viss färg och det är kris.)
- Bli utexaminerad magister (ABSOLUT INGA UNDANTAG)

Hittills går det mycket bra, men så har det ju bara gått en vecka av året också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar