söndag 12 maj 2013

Söndag

Jag vet att jag har tjatat den sista tiden om att jag har tråkigt, men den här helgen tog verkligen hem stora tråkpriset. Enda avbrottet i all tråkighet var att jag var och se på Jennifers klass' dansuppvisningar igår. Annars verkar det som att alla har lämnat Åbo i helgen. Ska bli så skönt med vardag så man får träffa lite folk igen. Mitt humör var inte på topp idag och jag bestämde mig för att gå ut och gå en sväng, främst för att jag inte hade så hemskt mycket annat att göra än att ligga och stirra. Varken vädret eller mitt humör var på topp men efter sisådär 6km svängde både mitt humör och vädret så efter en piss- och kaffepaus i Arken fortsatte jag vandra. Blev uppiggad av min kära systers spotifylista och en liten glassätarpaus i solskenet. Totala promenadsaldot blev 15km och nu är jag lite gladare men också ganska mycket tröttare.






Den här låten dök plötsligt upp på systerysters lista när jag tog en liten glasspaus. Lite otippad, men helt okej glassätarlåt. Dessutom blev jag ännu mer taggad inför Tysklandsresan på torsdag.


2 kommentarer:

  1. FEMTON KILOMETER?!?! Är du en toko flicko? ;D

    SvaraRadera
  2. Hihi, kanske lite jåå ;)

    SvaraRadera