söndag 18 november 2012

Söndag

Jag har lyckats få en hel dag att gå åt till att göra absolut ingenting. Förutom att jag är en aning rastlös så var det ganska skönt. Jag har inte haft en superbra vecka precis den här veckan som gått, även om jag haft roligt också och har fina vänner som piggar upp ens dåliga humör. Men imorgon får jag ta en Åbopaus med destinationen Åland, med en kort trip till Sverige där emellan. Ska bli så skönt! Har bestämt mig för att få en massa gjort på dagarna, sen ska ja mysa med vännerna på kvällarna och vila upp mig lite. Man kan väl tycka att jag inte gör så mycket annat än ränner, det kan jag också tycka, men på något sätt lyckas jag ändå få allt gjort som jag borde få gjort. Och då har man faktiskt lyxen att göra vad man vill när man känner för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar