onsdag 13 mars 2013

Uppdatering från Japan

Hälsningar från Japan! Vi har så kul och så full upp så jag har svårt att hitta tid att
blogga. Plus att det bara finns wifi i hotellets aura så det är före vi går från hotellet och när vi kommer tillbaka på kvällarna som jag har internet. Jag tycker så otroligt mycket om Japan! På många sätt som jag hade väntat mig, men också överraskande på många sätt. Folket är så glada och trevliga fastän de inte kan engelska, de fortsätter säga allt på japanska trots att man ser ut som ett frågetecken. Just nu sitter jag och väntar på att Mia och Mecca ska bli klara så vi kan gå och käka frulle och sedan fara till Osaka aquarium, något som jag sett fram emot hur länge som helst. Efter det tror jag att vi ska shoppa lite, vilket inte är något större problem. Det finns massor med häftiga saker som skulle få följa med mig hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar