onsdag 25 september 2013

Härlian tid!


Det går riktigt bra att bara vara ledig. Låter kanske lite konstigt, men ja var faktiskt lite rädd att jag skulle bli väldigt rastlös. Mina mål för hösten var att läsa böcker, gymma och att försöka sluta stressa. Det går ganska bra. Det är så skönt att äntligen ha inspiration att läsa en massa roliga böcker igen. Har en hög som bara väntar på mig. Gymmandet är också på gång. Stressandet? Mja, jo helt okej tror jag. Dessutom är jag väldigt nöjd över att jag har fått en ny rutin, vilket är väldigt skönt när man bara är ledig. Jag går ut och gå nästan varje morgon. Det är skön start på dagen ich jag märker att jag blir rastlös och småtokig varje gång jag tänker "kanske jag skippar promenaden idag". Morgonpromenader på hösten är ju något av det härligaste som finns (så länge vädret är fint). Tog lite foton på morgonens promenix och njöt lite extra idag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar