onsdag 5 februari 2014

Att skratta eller gråta, det är frågan

Inledde dagen med att halka omkull och falla på knäna. Det var inte så farligt, men när jag fortsatte gå märkte jag att det tog lite ont. Blev lite irriterad. Märkte sen att det hade gått hål på mina jeans. Blev lite mer irriterad. Märkte sedan att jag dessutom fick ett sår som blödde så att jag hade en fläck på byxorna. Blev ännu mer irriterad, men hämtade plåster från snälla personalen i lunchrestaurangen och var glad över att jag tog de mörka byxorna imorse. Var lite smågrinig över både byxorna och för diverse planeranden. Tänkte pigga upp mig med kaffe och runebergstårta. I kön spillde någon mjölk över både golvet och mig så att jag blev alldeles blöt på ryggen. Så jag gick omkring med blodfläck på knät och mjölkfläck på ryggen. En sån dag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar