torsdag 18 oktober 2012

Fotoutmaningen: jag med 13 saker


 

Jag har valt ut 13 saker som jag anser är riktigt "jag", eller som på nåt sätt har betydelse för mig. 
Halsduken och snapsglasen är för platser som har stor betydelse för mig: Norge, Tyskland och Åland. Fina minnen från alla tre platser. T-skjortan är för att jag är helt galen i Angry Birds och en aning beroende av spelen. Coca-Cola burken för att jag inte har cocis hemma just nu men för att jag är fullkomligt beroende av denna fantastiska dryck. Min lila converse är mina favoritskor just nu, använder dem väldigt flitigt. Klockan är för att rosa är en av mina favoritfärger. Jag älskar stora örhängen och har säkert 150 par utan att ljuga, därav fjäderörhängena. Silverarmbandet är mitt favoritarmband och inhandlat på Åland. Det har gått sönder minst 5 gånger men älskar det ändå. Nagellack och ringar är en ny passion, förut hade jag nästan aldrig varken nagellack eller ringar men de senaste åren har jag verkligen fullt lådorna med just det. Slutligen har vi den lilla trästatyetten. Det är den indiska guden Ganesha som bland annat är undanröjare av hinder. Han får symbolisera både att jag studerar religionsvetenskap och resorna vi gjort inom ämnet. He va he!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar