fredag 13 december 2013

Fredagen den trettonde

Exakt en månad efter mitt senaste inlägg påpekar Jenny att det går lite trögt med mitt bloggande. Så jag får väl lov att börja igen då. Igen. Det går lite trögt jo, men mest för att jag blev så trög själv och inte tyckte jag hade så mycket att skriva om. Senaste nytt är att jag befinner mig på Åland och gör min fältpraktik, vilket gör att jag har lite för fullt upp för att skriva. Ålandet är bra som vanligt och jag trivs som kamelen i öknen. Fältpraktiken är givande och går bra, men den tar upp största delen av min tid känns det som. Men imorgon bär det av på en shoppingtur till Uppsala, ska bli nice! Så värst mycket mer har jag inte att säga, kompletterar med lite bilder från senaste tiden.
Har träffat Sofias senaste familjetillskott Knalla och fått äran att gå ut och gå med sötisarna.

Sofia, Tilda och jag på hundpromenad.

Lite fest.

Lite hundmys.

Självständighetspizza.

Arkeeen!

Dagens Luciafirande på torget i Mariehamn.

Fniss åt skylt i butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar