måndag 3 december 2012

Tillbaka i Åbo

Är tillbaka i Åbo efter två veckor på min favoritö. Det känns jättekonstigt. Har varit omgiven av människor och nu är det bara tomt och tyst. Har haft det lite för bra igen helt enkelt. Men att få umgås med bästa vänner är ju inget man ska klaga på, heller inte att dricka en massa kaffe, gå på maskerad och dansa så det värker i hela kroppen. Två veckor i Åbo sen bär det av uppåt till Vasa och julfirandet. Dags att ta itu med vardagen nu bara och allt vad det innebär med uppredande av tidningshögen som väntade, kläder som måste tvättas och wc-papper och framför allt mat som måste inhandlas. Som tur tror jag att jag är redo för det efter att ha vilat upp mig och samlat kraft. Tack för mig Åland, vi ses nästa år.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar